Penapis Air Imtiyaz, Mampu Milik, Berkualiti

Penapis Air Imtiyaz, Mampu Milik, Berkualiti



Putarkan paip rumah anda, lihat air yang keluar. Air itu mungkin kelihatan bersih tapi setakat manakah ianya selamat untuk diminum?  Sebenarnya, bahan kimia seperti racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang boleh membahayakan kesihatan mungkin terdapat dalam air yang anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula, sehingga 20% daripada punca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya daripada air minuman.

Lihat gambar ini:

Keratan gambar di atas diambil dari satu laporan oleh akhbar Kosmo.

 Tangki ini telah dikeluarkan dari sebuah rumah di Kampung Baru, Kuala Lumpur oleh pihak Syabas. Anda boleh lihat betapa jijiknya keadaan tangki tersebut dan tuan rumah tersebut telah menggunakan air dari tangki ini entah berapa tahun lamanya dan selama ini tidak sedar air yang beliau gunakan disimpan dalam tangki yang menjijikkan itu.

 JADI,

Sejauh mana kita mengambil berat mengenai kebersihan air minuman di rumah kita? Adakah air minuman itu cukup bersih untuk diminum oleh kita?  Tahukah anda Bekalan air yang diterima pada pili air di rumah anda kadangkala kelihatan kekuningan seperti mengandungi kandungan bendasing yang agak banyak, dan kadangkala, rasa air tersebut juga agak lain malah kadang-kadang berbau lagi kan?!!


Kalau tanya perlu ke tidak, saya akan katakan YES, sangat perlu. Oleh kerana sumber air pada masa kini adalah sangat kotor, jumlah bahan kimia yang dimasukkan untuk merawat air pasti semakin banyak kan?? So sudah pasti, penapis air yang baik adalah sangat penting dalam setiap rumah, tak kisah la bagaimana rupa bentuk dia skali pun...

Tahukah anda?? Air paip yang mengandungi klorin apabila dimasak, kebanyakan kuman dan bakteria akan mati. Bagaimana pun, ia tidak menghilangkan bahan kimia dan logam berbahaya yang terkandung dalam air tersebut. Bahkan, air berklorin yang dipanaskan akan menghasilkan sebatian yang karsinogenik yang boleh menyebabkan kanser. Mungkin ini adalah salah satu sebab kenapa orang zaman  sekarang lebih mudah kena kanser berbanding orang zaman dulu.

Dalam badan kita ada 2 jenis penapis bahan cemar yang tak boleh ditukar ganti. Iaitu hati dan buah pinggang. Kalau rosak. Nak ganti tu perlukan wang yang banyak dan prosesnya sangat menyakitkan. 

Kalau malas nak ambil tau, sila lah ambil tau for the sake of orang-orang yang kita sayangi. Ambil tahu apa yang kita masukkan dalam badan kita.
PENAPIS AIR IMTIYAAZ...


Produk Keluaran Bumiputera Yang Diiktiraf Oleh Jakim & 
Mampu Dimiliki Oleh Semua Lapisan Masyarakat.

Kini!!!!! Penyelesaian yang dinanti-nantikan.............



Dengan nilai harga  RM598


Kami mengesyorkan anda produk Penapis Air Imtiyaaz,   yang berkualiti tinggi dengan harga yang sebenarnya memang sepadan dengannya.

Hubungi Kami, Sahabat Roselle Marketing (JM 0454405-K)
Untuk sebarang pertanyaan
ATAU lain-lain sila emailkan kepada
Email - srm_3029@yahoo.com 
Atau srm3029@gmail.com
 
Hotline SRM; 0197703029 

SISTEM RAWATAN NANO BERALKALI PENAPIS AIR IMTIYAAZ

Teknologi kesihatan pada abad ke-21 menggunakan air BerteknologiNANO yang sangat baik untuk kesihatan. Air Berteknologi NANO dihasilkan melalui teknologi bio-ware yang menggabungkan Bio seramik semulajadi Jepun dengan kadar ketulenan yang tinggi, serta bahan plastik berkualiti. 

Air Berteknologi yang mengandungi NANO yang kaya dengan oksigen dimana ia adalah dalam butiran molekul air yang sangat halus. Cara pemprosesan berteknologi tinggi akan menghasilkan tenaga nano di dalam air yang dipanggil Air berteknologi NANO.

KELEBIHAN AIR YANG DITAPIS DARIPADA IMTIYAAZ

1. Mengandungi tahap alkali yang tinggi yang berupaya menyingkirkan segala toksid dalam badan hasil daripada pemakanan yang tidak seimbang.
2. Mengandungi kadar oksigen dan mineral yang tinggi yang diperlukan oleh badan manusia.
3. Molekul air yang halus (Teknologi NANO) dan mudah diserap oleh badan manusia.
4. Bersih, selamat dan tidak mengandungi kandungan yang membahayakan kesihatan.
5. Bahan-bahan yang digunakan adalah dari sumber yang halal & suci dan boleh diminum tanpa was-was.

Share:

No comments:

Post a Comment

Definition List

Definition list
Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet
Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Pages

Recent Posts